Δικτυακός τόπος για τις Τεχνολογίες Audio, Video, HiFi, High End, Home Entertainment
Greek site for Audio Video & Home Entertainment technologies
Tελευταία Ενημερωση/Last Update:  Τετάρτη, 9/04/2003


english abstract

Πρωτοσέλιδο Aρχείο Νέων Αρθρα Τεχνολογία HowTo Δίσκοι Αναφοράς Links Contact About

LOCATION BAR►ΔΙΣΚΟΙ ΑΝΑΦΟΡΑΣ►CD TEST: TITANIC (OST) ...

AV BLOG 

SITE MAP

 Mεγαλοπρεπής, υποβλητικός και βαρύς, ο Τιτανικός ξεκινά την διαδρομή πρός τον βυθό.  Το σάουντρακ ακολουθεί δίνοντας όγκο και ρυθμό, χωρίς να φωνάζει καθόλου. Η εικόνα είναι υποβλητική και μεγάλη με μεγάλα ποσοστά χώρου και αντήχησης.
 Πανικός στο κομοδέσιο... (The Sinking, 0:40-0:54)
JAMES HORNER: "TITANIC"
Εταιρία:SONY/SK 63213
Ετος Παραγωγής:1997
Ηχολήπτης:Shawn Murphy
Μηχανικός Mastering:Patricia Sullivan
To τράκ της δοκιμής:The Sinking

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►

ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΧΗΤΙΚΗ ΜΠΑΝΤΑ της ταινίας που συζητήθηκε τόσο, έχουν γραφτεί λίγα, από λίγους, αλλά σημαντικά.  Ο Bob Katz την έχει χαρακτηρίσει ως μια από τις καλύτερες δουλειές της δεκαετίας, και αν την ακούσει κανείς, έστω από την εκδοχή του cd,δεν μπορεί παρά να συμφωνήσει.  Οπως και το ίδιο το αντικείμενο της ταινίας, έτσι και η μουσική που το συνοδεύει στο μοναδικό του ταξίδι είναι μεγάλων διαστάσεων με άφθονα όργανα, χορωδίες και κανάλια αλλά αντίθετα με τον ίδιο τον Τιτανικό, ως πλοίο,, είναι πιο επιτυχημένη όσον αφορά στο τελικό αποτέλεσμα. 
Οπως αναμενόταν η περιοχή των χαμηλών συχνοτήτων είναι πιο πλούσια καθώς οι χαμηλές συχνότητες είναι εργαλείο στα χέρια του συνθέτη κινηματογραφικών ταινιών για να υπογραμμίσει την αγωνία στις σκηνές (ειδικά δε στο Sinking που είναι και το τράκ της δοκιμής). H απουσία των έντοντων διακυμάνσεων είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστική στο διάγραμμα, όπως είναι χαρακτηριστικό και το roll-off που ξεκινάει ομαλά αλλά από πολύ νωρίς.  Πράγματι, ακούγοντας τον δίσκο αντιλαμβάνεσαι οτι έχει μικρή ενέργεια στις υψηλές συχνότητες καθώς τα μεγάλα έγχορδα και τα μεγάλα κρουστά είναι κατά κύριο λόγο τα εργαλεία του Horner, εδώ.  Οι τεράστιοι λοβοί της εκτός φάσης ακτινοβολίας αντιστοιχίζονται επακριβώς στην τεράστια εικόνα και το ambience της σκηνής που κυριολεκτικά, σε συνθήκες στούντιο αλλά και σε ένα καλό οικιακό σύστημα σε μεταφέρει στην κινηματογραφική αίθουσα.
Το τρισδιάστατο διάγραμμα δείχνει με τον καλύτερο τρόπο την συγκέντρωση της ενέργειας στην χαμηλή και χαμηλομεσαία περιοχή που υπάρχει στο Sinking.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►     ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
►Κριτικές δίσκων αναφοράς:
Phillip Glass/Kundun (CD),
John Surman/The Amazing Adventures of Simon Simon (ECM, βινύλιο), 
James Horner/Titanic (CD),
Yello/Pocket Universe(CD),
The New Savoy Jazzmen/Jamsession at the Sagewerk (AAA, βινύλιο)

CD ON TEST:
CHRIS REA/THE ROAD TO HELL ►DIRE STRAITS/ON EVERY STREET ►FRANK ZAPPA/ONE SIZE FITS ALL ► TSUYOSHI YAMAMOTO TRIO/GIRL TALK ► RED HOT CHILI PEPPERS/ONE HOT MINUTE ►VARIOUS/HIT BOX 4PINK FLOYD/THE DARK SIDE OF THE MOON ► ANDREW POWELL/LADYHAWKE ► VIVALDI/THE FOUR SEASONS ► CRAIG ARMSTRONG/THE SPACE BETWEEN US ► ABATON/EΞ ΑΔΟΚΗΤΩ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:
Πώς έγινε η δοκιμή
Αthens Mastering

Πρωτοσέλιδο | Αρχείο Νέων | Αρθρα | Τεχνολογία | HowTo | Δίσκοι | Links | Contact | Αbout


©Δημήτρης Σταματάκος/Ακραίες Εκδόσεις 2003
Σχετικά με το avmentor.gr (προβλήματα, παρατηρήσεις κ.λπ): webmaster@avmentor.gr Eπαφή με την σύνταξη (ύλη, σχόλια, ερωτήσεις κ.λπ): contact@avmentor.gr