Νέο concept επίδειξης από την
Stepcom |
01.12.2005 Η Stepcom ξεκίνησε το 1997 με
στόχο τον χώρο των τηλεπικοινωνιών και τις κινητής τηλεφωνίας, αλλά
γρήγορα απέκτησε μεικτή δραστηριότητα, καθώς ο καλός ήχος ήταν κάτι που
ενδιέφερε ανέκαθεν τον Αντώνη Χατζηκωνσταντή. Το ευρύχωρο υπόγειο στο
πρώτο κατάστημα της εταιρίας φιλοξένησε τα πρώτα συστήματα και σταδιακά,
καθώς κάλυπτε τις ανάγκες μίας ευρύτερης περιοχής, το audio/video έγινε το
κυριώτερο αντικείμενο απασχόλησης της Stepcom. Μία αλλαγή στον χώρο
στέγασης, σε μικρή απόσταση από τον αρχικό, επέτρεψε την δημιουργία δύο
στούντιο, ενός για ήχο και ενός για συστήματα home cinema τα οποία
αποτέλεσαν το βασικό εργαλείο για την παροχή υπηρεσιών προς τους
υποψήφιους αγοραστές τα τελευταία χρόνια. Οι άνθρωποι της Stepcom (ο
Αντώνης Χατζηκωνσταντής και ο Δημήτρης Κατραμάδος ) θεωρούν την
επίδειξη ενός συστήματος την σημαντικότερη στιγμή στην διαδικασία της
πώλησης και ενθαρύνουν τον αγοραστή να ακούσει προσεκτικά ακόμη και με
δικές του συσκευές κάθε προιόν πριν αποφασίσει. Η Stepcom
πραγματοποιεί τέτοιες επιδείξεις κατόπιν συνεννόησης. |
 |
 |
To "πράσινο" δωμάτιο φιλοξενεί ηλεκτρονικά της AudioNet και
ηχεία της Focal |
 |
 |
To "μπλέ" δωμάτιο φιλοξενεί Clearaudio, Symphonic Line και
Audio Physic | |
Το επόμενο βήμα για την εταιρία ήταν η βελτίωση των
συνθηκών κάτω από τις οποίες γίνονται οι ακροάσεις και στην προσπάθεια
αυτή, οι άνθρωποι της Stepcom προχώρησαν ένα βήμα πέρα από τα συνηθισμένα:
Διαμόρφωσαν τρείς διαφορετικούς χώρους με τρόπο ώστε να προσομοιάζουν τις
πραγματικές συνθήκες λειτουργίας των συσκευών (με έπιπλα, βιβλιοθήκες, και
χαλιά) έτσι ώστε ο υποψήφιος αγοραστής να έχει την δυνατότητα να δεί και
ακούσει το προιόν που τον ενδιαφέρει σε ένα περιβάλλον κοντά στο
οικιακό. Τα πλεονεκτήματα αυτού του concept είναι πολλά: Κατ' αρχήν
η ακουστική των χώρων πλησιάζει αρκετά με αυτή των αντίστοιχων ενός
σπιτιού (λόγω όγκου και περιεχομένων), ενώ γίνονται σαφείς οι όποιοι
περιορισμοί από την τοποθέτηση των ηχείων. Στην συνέχεια, αυτή η
προσέγγιση εξασφαλίζει την δυνατότητα "single speaker" επίδειξης όπου ο
χώρος δεν καταπιέζεται από τον μεγάλο αριθμό ηχείων που συχνά υπάρχουν σε
ένα σύνηθες δωμάτιο επίδειξης. Τελευταίο, αλλά όχι έσχατο, έρχεται
και το θέμα της αισθητικής: Στα εξαιρετικά προσεγμένα δωμάτια της Stepcom
ο ακροατής μπορεί να επικεντρωθεί με την ησυχία του στον ήχο του
συστήματος και να αξιολογήσει το πώς αυτό θα ενσωματωθεί στον δικό του
χώρο. |
 |
 |
Το μεγάλο "μπορντώ" δωμάτιο φιλοξενεί τα δίπολα planar της
Analysis, τα ενισχυτικά της Hegel που αντιπροσωπεύει η Stepcom και
το πλατό της Acoustic Signature | |
Την στιγμή αυτή, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της
Stepcom λειτουργούν τρία δωμάτια: Το μπλέ, με ηλεκτρονικά της Symphonic
Line και ηχεία της Audio Physic, το πράσινο, με ηλεκτρονικά της AudioNet
και ηχεία της Focal, και το μπορντώ, με ηλεκτρονικά της Hegel (μία νέα
νορβηγική εταιρία την οποία αντιπροσωπεύει η Stepcom στην ελληνική αγορά)
και ηχεία της ελληνικής Analysis. Eννοείται ότι ο υποψήφιος
αγοραστής μπορεί να ζητήσει αλλαγές στα συστήματα αυτά και να φέρει μαζί
του, κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης, τις δικές του συσκευές. |
 |
 |
Oι άνθρωποι που θα συναντήσετε στην Stepcom: Ο Αντώνης
Χατζηκωνσταντής (αριστερά) και ο Δημήτρης Κατραμάδος (δεξιά)
βοηθούν τον υποψήφιο αγοραστή στις επιλογές του, επιμένοντας στην
εξαντλητική ακρόαση, κάτω από τις σωστές συνθήκες, κάθε συσκευής
πριν την αγορά της. | |
ΙΝFO: Stepcom, Γούναρη 24 Ελληνικό,
τηλ.: 210-960.5365, web: http://www.stepcom.gr |
|