Δικτυακός τόπος για τις Τεχνολογίες Audio, Video, HiFi, High End, Home Entertainment
Greek site for Audio Video & Home Entertainment technologies
Tελευταία Ενημερωση/Last Update: Τρίτη, 17/07/2007


english abstract

Πρωτοσέλιδο Aρχείο Νέων Αρθρα Τεχνολογία HowTo Δίσκοι Αναφοράς Links Contact About

LOCATION BAR►AΡΘΡΑ►ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ MAXIMILIAN RAMP ΤΗΣ KEF... 

AV BLOG 

SITE MAP


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Maximilian Ramp (KEF)
Μιλάμε με τον Maximilian Ramp, υπεύθυνο ανάπτυξης της Kef, καθ' ύλην αρμόδιο να μας ενημερώσει για την θέση του μεγάλου βρετανού κατασκευαστή στην αγορά των ηχείων, τα σχέδια του καθώς και για το πώς ένα όνομα με μεγάλο ειδικό βάρος και τεράστια αναγνωρισιμότητα θα πρέπει να κινηθεί, αν θέλει να φτάσει και να παραμείνει στην κορυφή. Είναι η Kef "κινέζικη"; Ποιό είναι το μέλλον της σειράς Reference; Tί ακριβώς είναι το Muon και τι σκοπεύουν να κάνουν με αυτό; Αυτά και άλλα ενδιαφέροντα ερωτήματα απαντώνται στο κείμενο που ακολουθεί...
Συνέντευξη: Δημήτρης Σταματάκος
H αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια κάπου την έχουμε "χάσει" την Kef. Μιλήστε μου λίγο για το σημείο που βρίσκεστε σήμερα. Τί ακριβώς έχει γίνει η Kef που όλοι γνωρίζαμε;
Αυτή την στιγμή η Kef είναι μέρος του Gold Peak Group, o οποίος είναι ένας μεγάλος όμιλος από την Κίνα που δραστηριοποιήται με ιδιαίτερη επιτυχία στον χώρο των ηλεκτρονικών και των μπαταριών σε όλο τον κόσμο. Η εταιρία παράγει προιόντα για λογαριασμό πολλών, πολύ γνωστών εταιριών, θα έλεγα πάνω από 20. Ο οργανισμός έχει έναν τομέα που ονομάζεται GP Acoustics κι εκεί ανήκουμε. Οπως γνωρίζετε, η Kef είναι ένα μεγάλο όνομα της αγγλικής βιομηχανίας ήχου για πάνω 45 χρόνια και η εταιρία έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις στο κομμάτι της ανάπτυξης νέων προιόντων, επειδή πιστεύουμε ότι μπορούμε να κινηθούμε σε κορυφαίες θέσεις στην αγορά των ηχείων. Για να είμαι ακριβής, στοχεύουμε στην πρώτη θέση.
Που βασίζετε αυτή την αισιοδοξία σας;
Η Kef είναι αυτή την στιγμή μια πολύ αναγνωρίσιμη εταιρία, ένα μεγάλο όνομα στην αγορά και μάλιστα στην παγκόσμια αγορά. Δεν υπάρχουν αυτή την στιγμή πολλές εταιρίες που μπορούν να το πουν αυτό. Για να αναπτυχθούμε θα πρέπει να παραμείνουμε στην πρωτοπορία. Ενας λόγος που δεν πήγαμε καλά κάποια στιγμή στο παρελθόν είναι ακριβώς το γεγονός ότι είμασταν πολύ παραδοσιακοί.  Τα τελευταία χρόνια έχουμε να προτείνουμε αρκετά καινούρια πράγματα, όπως για παράδειγμα την τεχνολογία Uni-Q η οποία είναι ένα μόνο δείγμα των δυνατοτήτων που μας δίνει η έρευνα, στην οποία επενδύουμε πολλά. Μόνο τον τελευταίο χρόνο η Kef προσέλαβε 11 νέους μηχανικούς. Παράγουμε το μεγαλύτερο μέρος των προιόντων μας στην Κίνα επειδή εκεί έχουμε τις εγκαταστάσεις μας, μάλιστα προσφάτως αποκτήσαμε ένα ολοκαίνουριο εργοστάσιο, αλλά η καρδιά και η ψυχή της εταιρίας, το τμήμα έρευνας και σχεδιασμού βρίσκεται στην Αγγλία.
Πέρα από το ότι είστε από τους πλέον γνωστούς κατασκευαστές και πέρα από το γεγονός ότι έχετε ένα καλό τμήμα έρευνας, τί άλλο χρειάζεται, κατά την γνώμη σας για να γίνει κάποιος και να παραμείνει σοβαρός παίκτης στην παγκόσμια αγορά;
Για να κατακτήσεις και να παραμείνεις σε μια τέτοια θέση θα πρέπει να καταλάβεις εγκαίρως τις τάσεις της αγοράς και να προσπαθήσεις να απαντήσεις, καλύπτοντας τις σχετικές ανάγκες. Για παράδειγμα, η εταιρία αυτή την στιγμή διερευνά την πιθανότητα να μπει στον χώρο των ηχείων για συστήματα multimedia. Δεν έχουμε ακόμη τίποτε σχετικό αλλά ετοιμάζουμε κάποια πράγματα...
Δηλαδή αυτό είναι κάτι που θα βγεί στην αγορά σύντομα;
Ναι, ο σχεδιασμός μας προβλέπει τα πρώτα προιόντα να μπουν στην αγορά μέσα στο 2008...
Μιλάμε για συστήματα high-end multimedia ή τίποτε από τα γνωστά "πλαστικά" κουτάκια; (γέλια)
Οχι, ούτε το ένα ούτε το άλλο. Τα τελευταία χρόνια έχουμε δείξει ότι δεν θέλουμε να είμαστε μια εταιρία high-end αλλά ούτε και μια εταιρία mass market, όπως το εννοείτε. Θέλουμε να μπούμε στην συνείδηση του καταναλωτή ως μια εταιρία η οποία μπορεί να δώσει λύσεις σε μια ευρεία περιοχή της αγοράς και αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και στην περίπτωση των ηχείων multimedia.

"Ενας λόγος που δεν πήγαμε καλά κάποια στιγμή στο παρελθόν είναι ακριβώς το γεγονός ότι είμασταν πολύ παραδοσιακοί"

ΚΟΡΥΦΗ

...ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ

ΕΠΟΜΕΝΗ...

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►

Δεν αισθάνεσθε ότι με μια τέτοια πολιτική ευρείας κάλυψης η Kef χάνει την προσωπικότητά της;
Σίγουρα, κάποιοι θα το σκεφτούν αυτό το πράγμα αλλά αν θέλεις να κινηθείς σε παγκόσμιο επίπεδο τότε θα πρέπει να μεγαλώσεις και να έχεις λύσεις για τέτοιου είδους ευρεία κάλυψη της αγοράς. Είμαστε αρκετά τυχεροί που η εταιρία έχει τόσο καλό και γνωστό όνομα στην αγορά και σκοπεύουμε να το εκμεταλλευθούμε αυτό για να μπούμε και σε χώρους που δεν βρισκόμασταν προηγουμένως και να διαφοροποιήσουμε κάπως το προιόν μας από αυτό που ο κόσμος θεωρεί "παραδοσιακό ηχείο". Θα θυμάστε, ίσως, τα "Eggs" τα οποία ήταν ένα επιτυχημένο προιόν. Ηταν όμως και ένα ρίσκο για εμάς, το να βάλουμε στην αγορά κάτι με τόσο διαφορετικό σχεδιασμό.
Παρ' όλα αυτά, υπάρχει αυτή η γνωστή άποψη ότι όταν μια εταιρία σχετίζεται με τους Κινέζους αυτό ισοδυναμεί με έκθεση σε κάποιο... ιό και ότι αργά ή γρήγορα θα γίνετε κι εσείς μια κινέζικη εταιρία ηχείων... Πώς αντιμετωπίζετε αυτή την κατάσταση;
Κατ' αρχήν θα πρέπει να πούμε πως είναι αλήθεια ότι πολύ συχνά και για πολλά προιόντα αυτό που λέγεται στην αγορά ισχύει: Προιόντα που προέρχονται από αυτή την χώρα είναι χαμηλού κόστους και ποιότητας που δεν θα την χαρακτήριζα... "ενδιαφέρουσα". Αλλά μπορώ να σας εγγυηθώ ότι η παραγωγή στην Κίνα γίνεται όλο και περισσότερο ποιοτική και ότι τα προιόντα βρίσκονται όλο και πιο κοντά σε αυτό που εμείς οι Δυτικοί θεωρούμε εν γένει αποδεκτό. Αυτό συμβαίνει επειδή και οι άνθρωποι εκεί αντιλαμβάνονται ότι αν θέλουν να μπουν σε κάποιες αγορές θα πρέπει να ασχοληθούν και με την ποιότητα των προιόντων τους, όχι μόνο με την τιμή τους. Και για να το πετύχουν αυτό χρησιμοποιούν την βοήθειά μας σε τεχνικό επίπεδο. Από την άλλη πλευρά, το γεγονός ότι κρατάμε το τμήμα έρευνας και σχεδιασμού όπως και το τμήμα που συναρμολογεί τα μοντέλα της κορυφαίας σειράς Reference στην Αγγλία, είναι ένα δείγμα για την άποψή μας: Ασφαλώς επιδιώκουμε το χαμηλό κόστος, αλλά δεν είμαστε έτοιμοι να παραχωρήσουμε τα πάντα γι' αυτό!
Αντιλαμβάνομαι, λοιπόν, ότι αυτοί έμαθαν από εσάς τον ρόλο που παίζει, τελικώς, η ποιότητα στο να μπεις σε μια αγορά. Εσείς μάθατε κάτι από αυτούς;
Σίγουρα! Αυτό που μάθαμε είναι ότι μπορείς να παράγεις μεγάλες ποσότητες προιόντων και να τις παράγεις γρήγορα και αποτελεσματικά. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν η γραμμή παραγωγής σου πρέπει να υποστηρίξει μια παγκόσμια αγορά και ένα μεγάλο εύρος προιόντων. Τα πλεονεκτήματά τους είναι ότι δεν έχουν πρόβλημα χώρου και ανθρώπων.
Πώς εξελίσσεται κατά την γνώμη σας η αγορά των ηχείων αυτή την στιγμή; Υπάρχει μετακίνηση από το παραδοσιακό δικαναλικό σύστημα ήχου προς κάτι άλλο και ποιό είναι αυτό το "άλλο" τελικώς;
Θα πρέπει να κάνουμε έναν διαχωρισμό: Υπάρχουν οι άνθρωποι που είναι απαιτητικοί ακροατές και αγαπούν την μουσική, τους ονομάζουμε audiophiles. Αυτή η κατηγορία είναι πιο κοντά σε αυτό που εσείς αποκαλείται παραδοσιακό, αλλά θα πρέπει να καλύψουμε τις ανάγκες τους βασιζόμενοι σε νέες τεχνολογίες και προσεγγίσεις. Παραδοσιακό για εμάς, δεν σημαίνει παλαιό. Από την άλλη πλευρά, η αγορά των ηχείων κινείται προς νέες κατευθύνσεις, όπως είναι τα πολυκαναλικά συστήματα και τα συστήματα multimedia. Αυτό, μπορεί να σημαίνει ότι ένας αριθμός χρηστών δεν ενδιαφέρεται για το απόλυτο στην ηχητική ποιότητα. Θέλουν κάτι με αποδεκτή ποιότητα που να καλύπτει όλες τις ανάγκες τους. Ενα καλό τέτοιο δείγμα είναι οι νέοι χρήστες οι οποίοι επιθυμούν πολύπλευρες λύσεις. Μπορεί κάποιοι από εμάς να μην πολυσυμπαθούν αυτή την συμπεριφορά, αλλά είναι μια πραγματικότητα. Ενα ακόμη σημείο που αλλάζει είναι τα μεγέθη. Ο κόσμος στρέφεται σε μικρά ηχεία και δεν πολυσυμπαθεί τα μεγάλα μοντέλα. Αν θέλουμε να είμαστε στην αγορά θα πρέπει να ακολουθήσουμε.
Από την άλλη πλευρά, τα ηχεία που είδα εγώ στο Μόναχο δεν μου φάνηκαν καθόλου μικρά! (γέλια)
Ναι. Αναφέρεστε στα νέα μοντέλα της σειράς Reference. Αυτό είναι μια απόδειξη ότι η Kef δεν πρόκειται να εγκαταλείψει την κατηγορία των audiophiles. Σε αυτή την κατηγορία δεν πρόκειται να μειώσουμε τα μεγέθη. Αλλά είναι δεδομένο ότι τα σπίτια έχουν πλέον μικρότερους χώρου και θα πρέπει να καλύψουμε την ανάγκη αυτή προσπαθώντας πάντοτε να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό, έστω και αν αυτό σημαίνει λίγο υψηλότερες τιμές.

"Ασφαλώς επιδιώκουμε το χαμηλό κόστος, αλλά δεν είμαστε έτοιμοι να παραχωρήσουμε τα πάντα γι' αυτό!"

 

 

Πρωτοσέλιδο | Αρχείο Νέων | Αρθρα | Τεχνολογία | HowTo | Δίσκοι | Links | Contact | Αbout


©Δημήτρης Σταματάκος/Ακραίες Εκδόσεις 2007
Σχετικά με το avmentor.gr (προβλήματα, παρατηρήσεις κ.λπ): webmaster@avmentor.gr Eπαφή με την σύνταξη (ύλη, σχόλια, ερωτήσεις κ.λπ): contact@avmentor.gr