Δικτυακός τόπος για τις Τεχνολογίες Audio, Video, HiFi, High End, Home Entertainment
Greek site for Audio Video & Home Entertainment technologies
Tελευταία Ενημερωση/Last Update: Τρίτη, 18/09/2007


english abstract

Πρωτοσέλιδο Aρχείο Νέων Αρθρα Τεχνολογία HowTo Δίσκοι Αναφοράς Links Contact About

LOCATION BAR►REVIEWS: ΠΟΛΥΚΑΝΑΛΙΚΟΣ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΗΣ LINE AARON No.22 CINEAST...

AV BLOG 

SITE MAP


REVIEW

ΠΟΛΥΚΑΝΑΛΙΚΟΣ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΗΣ

Aaron No.22 Cineast

Φωτό: Πάρις Νικολάου

ΓΕΝΙΚΩΣ...

ΓΕΝΙΚΩΣ...

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΤΕΧΝΙΚΑ

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ...

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ...

 

...ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ

ΕΠΟΜΕΝΗ...

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►

Ίσως ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που συναντά κανείς όταν σχεδιάζει να εγκαταστήσει ένα πολυκαναλικό σύστημα ήχου στο σπίτι, το δεύτερο μετά τα ίδια τα ηχεία, είναι ο προενισχυτής. Στην αγορά μπορεί να βρει κανείς έναν μεγάλο αριθμό από πολυκαναλικά players συμβατά με δίσκους υψηλής ανάλυσης, άφθονους τελικούς ενισχυτές αλλά εκνευριστικά λίγους πολυκαναλικούς προενισχυτές. Οι περισσότεροι βολεύονται με κάποιον ολοκληρωμένο ενισχυτή ο οποίος είναι σχεδιασμένος για κινηματογραφικό ήχο και προσφέρει απλώς την δυνατότητα του bypass, της παράκαμψης δηλαδή των αποκωδικοποιητών του όταν χρησιμοποιήται μια πηγή hi-rez. Το πρόβλημα βρίσκεται ακριβώς σε αυτό το “bypass”. Στην πραγματικότητα, το μόνο που χρειάζεσαι από τον προενισχυτή σου όταν χρησιμοποιείς μια πηγή υψηλής ανάλυσης είναι ένα καλό ρυθμιστικό στάθμης και στο σημείο αυτό υπάρχει -σχεδόν πάντοτε- μια ασάφεια: Πόσοι ολοκληρωμένοι ενισχυτές AV υπάρχουν που προσφέρουν την δυνατότητα ενός απλού ρυθμιστικού στάθμης; Η απάντηση είναι “ελάχιστοι”. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι απαραίτητη η μετατροπή του σήματος σε ψηφιακό (και αντιστρόφως) επειδή όλες οι λειτουργίες γίνονται σε επίπεδο dsp. Αν έχεις επενδύσει σε μια καλή πηγή, αυτό βεβαίως είναι μια επιλογή που θα πρέπει να θεωρηθεί, στην καλύτερη περίπτωση, συμβιβασμός. Από την άλλη, οι μεγάλοι προενισχυτές με δυνατότητα χειρισμού πολυκαναλικών εισόδων είναι και ολιγάριθμοι και ακριβοί, οπότε η περίπτωση του Νο.22 Cineast είναι πολύ ενδιαφέρουσα.
Ο Νο.22 ανήκει σε μια εταιρία που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή στην Ελλάδα, την γερμανική Aaron. Η Aaron μπήκε στην αγορά ως κατασκευαστής ενισχυτών το 1985. Στα 22 χρόνια που μεσολάβησαν η παραγωγικότητά της δεν ήταν μεγάλη σε αριθμό μοντέλων αλλά, κατά τα φαινόμενα, κέρδισε την συμπάθεια των απαιτητικών Γερμανών audiophiles. H πρώτη της συσκευή ήταν ένας ολοκληρωμένος ενισχυτής με κωδικό Νο.1 και ακολούθησε ο Νο.5 (επίσης ολοκληρωμένος), δύο προενισχυτές και τρεις τελικοί, καθώς και ένα στάδιο phono. Παράλληλα με τις συσκευές Aaron η εταιρία σχεδιάζει και κατασκευάζει την, εντελώς ξεχωριστή, σειρά Sovereign ο κορυφαίος μονομπλόκ της οποίας αγγίζει τις 100.000 ευρώ. Επιστρέφοντας στους περισσότερο ρεαλιστικούς Aaron, αν τους έχετε δει ποτέ θα σας έχει κάνει εντύπωση το χαρακτηριστικό κωνικό σχήμα των ρυθμιστικών τους, μια αισθητική επιλογή η οποία έχει διατηρηθεί (με μικρομεταβολές) από το 1985. Ο Νο.22 Cineast που δοκιμάζουμε στις επόμενες σελίδες είναι ένας προενισχυτής γραμμής, ο οποίος υποστηρίζει πολυκαναλικές εισόδους και έξοδο και μπορεί να συνδυαστεί με το σύστημα τελικών ενισχυτών της εταιρίας (τον δικαναλικό No.3 Millenium και τον τρικαναλικό No.33 Cineast) ώστε να αποτελέσει την βάση ενός audiophile πολυκαναλικού συστήματος.

ΓΕΝΙΚΩΣ...

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΤΕΧΝΙΚΑ

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ...

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ...

ΚΟΡΥΦΗ

...ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ

ΕΠΟΜΕΝΗ...

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►


Πρωτοσέλιδο | Αρχείο Νέων | Αρθρα | Τεχνολογία | HowTo | Δίσκοι | Links | Contact | Αbout


©Δημήτρης Σταματάκος/Ακραίες Εκδόσεις 2007
Σχετικά με το avmentor.gr (προβλήματα, παρατηρήσεις κ.λπ): webmaster@avmentor.gr Eπαφή με την σύνταξη (ύλη, σχόλια, ερωτήσεις κ.λπ): contact@avmentor.gr