Δικτυακός τόπος για τις Τεχνολογίες Audio, Video, HiFi, High End, Home Entertainment
Greek site for Audio Video & Home Entertainment technologies
Tελευταία Ενημερωση/Last Update: Τρίτη, 11/01/2011

flag
english
abstract

Las Vegas, 6-9 Ιανουαρίου 2011

CES 2011

Λογότυπος
Φωτό_Ανοίγματος

Ανεξαρτήτως της επιτυχίας της, κάθε έκθεση έχει έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα. Έναν τόνο που δίνεται -πιθανόν και ακουσίως- από τις τεχνολογικές εξελίξεις, τα προϊόντα και τις τάσεις της αγοράς. Το 2010 η προβολή σε τρεις διαστάσεις έκλεψε την παράσταση και έδωσε τον ρυθμό. Εφέτος, η μπάλα παίχτηκε εκτός έδρας: Tablets, Android και λοιπά εργαλεία δημιούργησαν μεγαλύτερο θόρυβο και προσπάθησαν να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Αμφιβάλλω αν τα κατάφεραν, αλλά σίγουρα κέρδισαν την μάχη των εντυπώσεων. Τα μέσα και η διαχείρισή τους ήταν σίγουρα το κεντρικό θέμα αυτής της CES (φάνηκε και από τις κεντρικές ομιλίες) και η βιομηχανία δείχνει να αντιλαμβάνεται ότι το παιχνίδι θα παιχτεί (και) εκεί, μια αντίληψη που δεν επικρατούσε πέρυσι όπου το σύνθημα ήταν “3D για το 3D” αντίληψη, άλλωστε, που δεν έγινε αποδεκτή από το κοινό, χωρίς αντιρρήσεις.
Στο χώρο των οπτικοακουστικών συστημάτων το θέμα ήταν επίσης τα media. Οι μεγάλοι κατασκευαστές φαίνεται να πιστεύουν ότι δεν υπάρχει σήμερα τηλεόραση που να σέβεται τον εαυτό της και να μην προβάλλει τα πάντα, από όλες τις συσκευές και ασύρματα. Οι εφαρμογές, οι ειδικές συμφωνίες και τα “πακέτα” περιεχομένου είναι πλέον βασικοί παράγοντες για την επιλογή μιας τηλεόρασης (ή καλύτερα ενός κατασκευαστή), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ίδια η τεχνολογία προβολής έμεινε πίσω. Η ερασιτεχνική λήψη 3D έχει πάρει την άγουσα για το mainstream (σαφώς δεν έχει φτάσει ακόμη) και την ιδιόμορφη μηχανή της Panasonic διαδέχτηκαν εφέτος αρκετά μοντέλα και από άλλες εταιρίες, με φρέσκες μάλιστα ιδέες όπως είναι οι ξεχωριστοί αισθητήρες που επιτρέπουν Full HD λήψεις και -ακόμη- το 3D μόνιτορ, χωρίς ειδικά γυαλιά, που επιτρέπει στον εικονολήπτη να δει σε πραγματικό χρόνο το αποτέλεσμα. Ο χώρος του ήχου χαρακτηρίστηκε εφέτος από μια ελαφρά τάση συντηρητισμού (αναμενόμενη ίσως μετά από δύο χρόνια σημαντικών αλλαγών λόγω του high resolution). Παρουσιάστηκαν αρκετά νέα προϊόντα με το δικό τους ενδιαφέρον, αλλά οι τάσεις παραμένουν όπως τις είδαμε το 2010. Σταχυολογήσαμε μερικά από τα σημαντικότερα εκθέματα και σας τα παρουσιάζουμε.

Φωτό_Ανοίγματος